Rubia Optima
Inno-Boost technológiával
Készen állunk a motortechnológia következő fejezetére
A Rubia termékek meghosszabbított olajcsere időközökkel biztosítják a motor és az utókezelő rendszerek kiváló védelmét a tisztább motor érdekében.
Az Inno-Boost technológiájú Rubia Optima használatának előnyei
- Megnövekedett működési idő és alacsonyabb karbantartási költségek
- Meghaladja az API CK-4 és FA-4 specifikációkat
- Hosszabb motorolaj-élettartam
- Kiváló eszköz élettartam
Az Inno-Boost technológiával kidolgozott Rubia Optima termékek az erős antioxidáns molekulák megfelelő kombinációját tartalmazzák. Ezek az aktív molekulák gátolják a radikális képződést és megőrzik a szénhidrogén-láncok épségét. Ennek eredményeképp az olaj viszkozitása stabil marad és a motorolaj hosszabb ideig megőrzi tulajdonságait.
Akár 76%-os javulás az olaj viszkozitásának növelésében az API CK-4 ipari határértékekhez képest.*
* Volvo T13 vizsgálat (KV 40 viszkozitás-növekedés 300–360 óra).
Rubia termékcsalád
Rubia Optima
Inno-Boost technológiával
A legújabb technológiájú motorokra tervezve; kiváló motor-élettartamot biztosít meghosszabbított olajcsere időközökkel.
API FA-4 specifikáció:
- A legfejlettebb API specifikáció.
- Egyedülálló Fuel Economy előnyök: A Rubia Optima termékcsalád API FA-4 termékeivel további Fuel Economy jellemzőket biztosít a TotalEnergies innovatív olajtechnológiájának köszönhetően. A termékek alacsonyabb magas hőmérséklet nagy nyírás (HTHS) viszkozitással rendelkeznek (2,9–3,2 cP), mint a hagyományos Fuel Economy termékek (3,5 cP vagy magasabb). A vezető nehézgépjármű-gyártók szerint a HTHS 3,5-ről 3,0 cP értékre való csökkentésével átlagosan további 0,5% üzemanyag-megtakarítást érünk el a hagyományos Fuel Economy termékekhez képest.
- A korlátozott visszamenőleges kompatibilitású újabb motorok számára. Kérjük, kövesse a gyártói ajánlásokat.
Termék neve | Alapolaj technológia | Fuel Economy | Alacsony SAPS | Nemzetközi specifikációk | OEM jóváhagyás | Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 |
TELJESEN SZINTETIKUS | - | MAN M 3977 | - | ||
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30 |
TELJESEN SZINTETIKUS | API FA-4 | Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD‑5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
- | ||
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30 |
TELJESEN SZINTETIKUS | API FA-4 | MB-Approval 228.61 | Cummins CES 20087 | ||
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30 |
SZINTETIKUS TECHNOLÓGIA |
API FA-4 | Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Ford WSS-M2C214-B1 |
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20
Alapolaj technológia |
---|
TELJESEN SZINTETIKUS |
Extra Fuel Economy |
---|
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
- |
OEM jóváhagyás |
---|
MAN M 3977 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
- |
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30
Alapolaj technológia |
---|
TELJESEN SZINTETIKUS |
Extra Fuel Economy |
---|
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
API FA-4 |
OEM jóváhagyás |
---|
Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD-5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
- |
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30
Alapolaj technológia |
---|
TELJESEN SZINTETIKUS |
Extra Fuel Economy |
---|
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
API FA-4 |
OEM jóváhagyás |
---|
MB-Approval 228.61 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
Cummins CES 20087 |
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30
Alapolaj technológia |
---|
SZINTETIKUS TECHNOLÓGIA |
Extra Fuel Economy |
---|
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
API FA-4 |
OEM jóváhagyás |
---|
Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
Ford WSS-M2C214-B1 |
API CK-4 specifikáció:
- A legújabb API specifikáció felülmúlja az API CJ-4-et.
- A jelenlegi motorolaja helyett is használható.
Termék neve | Alapolaj technológia | Fuel Economy | Alacsony SAPS | Nemzetközi specifikációk | OEM jóváhagyás | Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 1300 15W-40 |
SZINTETIKUS TECHNOLÓGIA | - | - | API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C 171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30 |
HAGYOMÁNYOS | ACEA E7, E9 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
||
Rubia Optima 1100 FE 15W-40 (A CNG/LNG motorok esetében is alkalmazható) |
HAGYOMÁNYOS | - | ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1300 15W-40
Alapolaj technológia |
---|
SZINTETIKUS TECHNOLÓGIA |
Fuel Economy |
---|
- |
Alacsony SAPS |
---|
- |
Nemzetközi specifikációk |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Eredeti berendezésgyártó jóváhagyásai |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30
Alapolaj technológia |
---|
HAGYOMÁNYOS |
Fuel Economy |
---|
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Eredeti berendezésgyártó jóváhagyásai |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40 (Also suitable for CNG/LNG Engines)
Alapolaj technológia |
---|
HAGYOMÁNYOS |
Fuel Economy |
---|
- |
Alacsony SAPS |
---|
Nemzetközi specifikációk |
---|
ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Eredeti berendezésgyártó jóváhagyásai |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Az OEM megfelel a következők követelményeinek |
---|
DAF, Iveco |